Unelmani on jonain kauniina päivänä osata kirjoittaa asioita niinkuin osaan niitä ilmaista tai löytää kultainen keskitie näiden kahden taidon välillä. Siinä ei tule auttamaan mikään muu kuin harjoitus. Niinkuin sanotaan ''Harjoitus tekee mestarin''
- Santeri

tiistai 8. lokakuuta 2013

Väsymystä....väsymystä ja vähän lisää väsymystä

MOIKKELIS TÄÄLTÄ VÄSYMYSLANDIASTA!


Kello näyttää 06.15 ja soi samalla sihisten, koska omistan radioherätyskellon, jonka pitäis laittaa joku radiokanava soimaan ku on herätyksen aika. Käänny katsomaan kelloa ja sanon itselleni ''vielä viis minaa, pliis''. Tosiaan seuraava asia mitä tajuan on se, että kello on 06.45 ja isäpuoli seisoo ovella ja kertoo pontevasti minulle, että sä oot jätkä koht myöhäs. Samal tajuan, että munhan piti mennä tänää pyöräl kouluun ihan omasta tahdosta, joten kamat niskaan ja kello 06.58 olin jo ulkona ja pyörän selässä. Poljen....poljen ja poljen vähän lisää ja lopulta löysin itseni  Malmilta ja olin liian laiska jatkamaan siit enää pyöräl ni odottelin kaverii siin asemal ja siit hypättiin junaan.


Tosiaan hei vaan kaikille lukijoille ja muille pesukarhuille ja miks ei muillekki eläimille jotka tänne plokiin on eksyny. Aamuni siis alkoi noissa merkeissä ja siinä vaiheessa tajusin, että ei enää noin 5 tunnin yö unet riitä...olen siis nukkunut viimesten kolmen päivän aikana about 16 tuntii yhteensä kun muut nukkuu reilusti yli 20 tuntii yhteensä. Väsymyksestä huolimatta olen lukio tehtäviä paiskittu, koska tavoitteena olisi vähän paremmat kurssiarvosanat kuin viimeksi. Varsin hupaisaa on ollut kuvata videoo kuviksen kurssia varten.

Noissa maisemissa mä sitä videoo kuvailin. Oli kyl rannal harvinaisen kylmä

Asiasta toiseen pyöräily on siis ollut tässä lähiaikoina mulle se juttu ja tässä sunnuntaina käväsin vetämässä yhteensä vähän päälle 40km pituisen pyöräilylenkin. Seuraavana päivänä oli kyl sellanen fiilis et ei enää kyl ikinä kylmilteen tollasta matkaa....paitsi heti tänään pyöräilen yhteensä yli 20km, joten kai siitäkin on tullut valokuvaamisen ja lukion ohella sellainen kiva tapa viettää vapaa aikaaTuolta reissulta mukaan tarttui tälläisia kivoja otoksia:










Yllättävän tuskallista tol on ajaa, mut oon tohon pyörään kyl tyytyväinen

Tänään aamusta nappasin tälläisen kuvan ja näin myöhemmin mietin ku katon tätä, että onkohan etanoilla ikinä kiire minnekkään vai onks se ain tollasta samaa hidasta tahtia:


Muuten päivät koulussa on menny hyvin: Ollaan halattu, juteltu, naurettu ja muuten vaa pidetty hauskaa. Matikan tunnil tajuttiin Heinin kanssa, että kuinka tyhmiä me oikeesti ollaa, kun ei tajuta yksikertaisia asioita.

Ja tässä vaikka sä Natu vihaatkin mua niin oikeen kaunis kuva susta:

Oot omalaatuinen kaveri ja oon vaa ilonen, että tutustuin suhun. 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti