Unelmani on jonain kauniina päivänä osata kirjoittaa asioita niinkuin osaan niitä ilmaista tai löytää kultainen keskitie näiden kahden taidon välillä. Siinä ei tule auttamaan mikään muu kuin harjoitus. Niinkuin sanotaan ''Harjoitus tekee mestarin''
- Santeri

sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Haastetta

Haastetta mulle.

HAASTEEN TARKOITUKSENA on haastaa uusia blogeja, joissa on alle 300 lukijaa, ja antaa heille näkyvyyttä. Sain haasteen Vilmalta

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään
2. Jokaisen haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Mukaan pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa
5. Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille
6. 
Ei saa haastaa sitä kuka haastoi sinut

Hei vaan kaikille ja kiitosta Vilma sulle haasteesta, vaikka tulenki tekemään sen väärin ni silti teen sen! Oon ylpee itestäni. 

Alkuun kuitenki kuvia tästä mun ekasta syysloma päivästä (eli lälläslää kaikille kenellä se ei oo viel alkanu :P) Itellänihän ei sen kauheemmin ole mitään sanottavaa. Tästä alkaa:


Oli pakko ku muillaki on tälläsii kenkä kuvia!












Tollasii kuvii täl kertaa ja nyt sit haasteen pariin:

11 faktaa

1. Pesukarhut on mahtavia otuksia

2. Kuvaaminen on mun elämän keskipiste pitkälti ja ystävät on toinen sellane asia

3.Päärynäjäätelö on aivan erinomaista kesällä

4. Lukio on ihan pirun väsyttävää, mut samalla yllättävän hedelmällistä

5. Uiminen on kivaa

6. Olen matkustanut autolla melkeen koko euroopan läpi. melkeen...

7. Vanhemmat on kusipäitä (ainaki omani)

8. Toivon tekeväni tulevaisuudessa radioon liittyvää työtä

9. Talvi on parasta aikaa ikinä

10. Oon kärsivällinen, mutta kusipää välillä

11. Haluaisin kokeilla laskuvarjohyppyä joskus

1. Harrastatko jotain?

Kai sen niinki vois sanoo et harrastan. Elikkä kamera pysyy kädes ja lenkkeily on toinen asia

2. Paras asia bloggauksessa?


 Parasta blogaamises on varmaan se, että pääsee jakamaan omia ajatuksia muille vaikka ei omistaisikaan isoa lukijakuntaa

3. Lempi artisti/bändi 


Hmm täytyy olla tylsä ja sanoo, että mulla ei ole mitään lempi artistii tai bändii, koska musamaku on niin laaja

4. Millainen huoneesi on sisustukselta?
Aika tylsä, vähän värejä sekasin. Eli loppujen lopuks aika sekasorto huone.

5. Maa, jonne haluaisit matkustaa, miksi?

Haluaisin matkustaa varmaanki jonnekkin maahan missä on trooppinen sademetsä tai sitten Australia, koska kaikki ne eläimet siellä ja koralliriutat. Valokuvaajan kannalta toki noi molemmat.


6. Mukavimmat kengät?

Vaikee sanoo oikeestaan. Varmaanki kaikki kengät jotka sopivat jalkaan. Tai sitten jotkut "aamutohvelit"


7. Lempiruoka

Lasagne. Hands down, aivan loistavan ruuan ovat keksineet.

8. Missä olet 20 vuoden päästä? Entä 40v?

Oh...hmmm...20 vuoden pääst oon varmaan matkustamas maailman ympäri yksin tai mahdollisesti seuralaisen kanssa. 40 vuoden pääst oon varmaan asettunu asumaan johonki niistä maista yksin tai taasen jos on joku mukan ni sit hänen kanssaan.

9. Paras tuoksu/haju

1. Vastaleikattu nurmi
2. Sateisen yön jälkeinen aamuyö mökillä
3. Nainen 

10. Paras muisto kesältä?

Varmaankin se onnistumisen tunne ku onnistuin opettamaan pikkulapsia uimaan, koska tein työtä uimahallis apuopena

11. Jos saisit tällähetkellä mitä vain, mitä se olisi ja miksi?

Halauksen eräältä ihmiseltä, koska ikävä. Ja saada nähä omaa lapsuuden parasta kaveria, koska ei olla nähty 7 vuoteen. Ikävä sitäki. Kaikki muu mulla sit taitaaki olla täl hetkel hyvin.






Anteeks oon nyt tyhmä ja en haasta ketään, koska ei enää ketään haastettavaa, jonka tuntisin ja koska olen laiska niin en lähde etsimään jotain random ihmisii haastettavaks.

Kiitos jos jaksoit lukee loppuun saakka ja ylä femma jos niin teit! Arvostan suuresti ja hyvät lomat kaikille jotka sitä viettää (ja miks ei teillekki kuka sitä ei vietä) Näemme ensi plokissa. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti